отыграл без приключений утром часа полтора. писал им вчера на мыло, под спойлером ответ
Скрытый текст
Good day, This is Amy, from player services. We hope that you are well. Thank you for getting in touch with us. We’d like to apologize for the inconvenience this may have caused you. We can assure you that we have the necessary teams working around the clock to ensure that everything is up and running as per normal. Please go ahead as to try the following troubleshooting, as we found that players who had returned with issues were able to log in after completing these troubleshooting on their end. Please uninstall your current version of the software. Go to your browser, clear cookies and cache as well as deleting your browsing history. Once you have done all that, please proceed with re-downloading the poker client. Please kindly take note that once you have successfully downloaded the new version, that you please ‘Run as Administrator’. Please download from the correct link below. Windows: https://poker.betonline.ag/client/download Mac: https://poker.betonline.ag/download/air.bol/OSX/bol-installer.dmg
так что ребятки, они работают 24 часа, ищите проблемы у себя
не обольщайся, вчера тоже были моменты, когда он работал
ну как бы рано я радовался, опять те же яйца .. upd буквально через полчаса подключился через мобильный интернет МТС (точка доступа от смартфона). Сегодня утром опять траблы с домашним интернетом (во всем остальном он ок), а с мобильной точки доступа коннект с первой попытки. Что характерно Тигры с другого ноута (тот же домашний интернет, только на моем ноуте инет через вайфай, а там провод) работают без проблем. Видимо, либо нужно пересоздать точку доступа, либо что-то менять у себя после их "настроек"
0 пользователей 109 гостей - Рекорд: 372 пользователя ( 14 сен 2021 )